HEART OF DARKNESS: Radiodrama escénico con Ciklus Ensemble & Yelmo de Mambrino Teatro
MIXTUR 2019
Programa
Repartiment:
Marlow: Marcos García Barrero
Fantasma del Director: Rafael Navarro
Fantasma del Palala: Javier Ortiz
Fantasma del Ruso: Jorge Lorente
Fantasma de Kurtz: Ernest Gil
Prometida de Kurtz: Sandra Jiménez
Peregrino: Jesús Eguía Armenteros
Kurtz: Ernesto Gil
Fitxa tècnica:
Composició original: Iñaki Estrada Torío
Direcció musical: Asier Puga
Dramatúrgia y Direcció dramàtica: Jesús Eguía Armenteros
Direcció artística: Gema Rabasco
Ajudant de Realització: Sandra Jiménez
Manipulació ombres: María Cadenas, Ludivina Perales, Carmen Cabello
Edició y postproducció de vídeo: Javier Callejón
Il.luminació: Carlos Marcos
Assistència electrònica, creació y foley: Juan Andrés Beato, Alicia Lázaro Arteaga
Cap de producció: Iñaki Estrada Torio
Copista: Marta García Santos
Ciklus Ensemble:
David López, violí
Paula Azcona, violoncel
Lucía Otaegi, clarinet
Rakel Rivera, flauta
Mateja Zenzerovic, acordió
Nikolaos Stavlas, piano
Asier Puga, direcció
informació
Des de la seva creació el 2010, Ciklus Ensemble ha anat desenvolupant un estil personal a l’hora de crear i desenvolupar les seves propostes artístiques. Conscients de la necessitat de reflexionar sobre què o com ha de ser un ensemble en el segle XXI, a Ciklus l’experimentació i la recerca de noves formes de comunicació, així com l’intercanvi i la col·laboració entre diferents disciplines artístiques, ha anat adquirint una gran importància en el disseny i el desenvolupament dels projectes de l’agrupació.
Format per una desena d’experimentats intèrprets, Ciklus aspira a convertir-se en un col·lectiu en constant evolució i transformació. En els sus projectes la música es barreja amb la paraula, la tecnologia i el moviment a la recerca de noves experiències artístiques que qüestionin allò que un concert i un ensemble poden o han de ser.
Des dels seus inicis, Ciklus Ensemble ha actuat a festivals i cicles com els de la Fundación Juan March de Madrid, la Quincena Musical de San Sebastià (dins del Ciclo de Jóvenes Intérpretes), el Festival Internacional After Cage, el Festival SMASH de Música Contemporània, el Circuito de Música Contemporánea “Musikagileak”, el Festival Internacional Carmelo Bernaola, el Teatro Campos Elíseos de Bilbao, el Ciclo de Música de Cámara de Donostia Musika o Festival FAIC, entre d’altres, actuant a ciutats com Pamplona, Vitoria, Madrid, Bilbao o Màlaga.
Ciklus Ensemble & Yelmo de Mambrino Teatro
+INFO:
Amb el suport de:
|
|
ENTRADES
COMPRA LA TEVA
entrades disponibles a
partir de febrer